کارت ویزیت پارچه فروشی

کارت ویزیت پارچه فروشی

دسته بندی محصول :

کارت ویزیت پارچه فروشی

فرمت فایل :

Psd

رنگ بندی استفاده شده:

مشکی،نارنجی،آبی،صورتی،قرمز

لایه های فایل :

لایه باز

ابعاد فایل :

9*6 سانتیمتر

رزولوشن :

300 DPI

حجم فایل فشرده :

20 تا 100 MB

مد تصویر:  CMYK
قابل استفاده در : فتوشاپ

کارت ویزیت پارچه فروشی، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم، با ابعاد 6*9 سانتی متر، رنگ بندی متنوع، استفاده از عکس انواع طاقه پارچه و طراحی متنوع به معرفی و جذب مشتریان شما کمک میکند. با ارائه کارت ویزیت پارچه فروشی، امکان ارتباط بعدی و ادامه‌ی روابط تجاری فراهم می‌شود. با دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی به صورت فایل لایه باز و تغییر آن طبق سلیقه و به دلخواهتان می‌تواند در وقت و هزینه صرفه جویی کند. پاویسا ارائه دهنده انواع کارت ویزیت لایه باز به شما در این زمینه کمک می‌کند. اگر در این حوزه فعالیت دارد تراکت پارچه فروشی هم می‌تواند به شما در زمینه تبلیغات کمک کند.

ویکی پدیا کارت ویزیت را به صورت زیر تعریف می‌کند:

کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد.

منبع: ویکی پدیا

کارت ویزیت پارچه سرا

اندازه کارت ویزیت پارچه سرا معمولاً با توجه به نوع سلیقه شما متفاوت است. اما اغلب اندازه استاندارد برای کارت ویزیت پارچه سرا در ابعاد زیر قرار می‌گیرد:

عرض: 8.5 سانتی متر

ارتفاع: 5.5 سانتی متر

این اندازه استاندارد برای بیشتر کارت‌های ویزیت استفاده می‌شود و معمولاً مناسب است. با این حال، در برخی موارد، افراد ممکن است اندازه‌های دیگری برای کارت ویزیت پارچه سرا استفاده کنند، به طوری که متناسب با سلیقه شخصی و نیازهای خاص خود باشد. کارت ویزیت پارچه سرا در اندازه کاملا استاندارد در سایت پاویسا قابل دانلود است. البته کارت ویزیت بعد از حذف حاشیه اطمینان دارای این ابعاد است ابعاد کارت ویزیت با احتساب حاشیه اطمینان 9 در 6 سانتی متر است. در هر صورت، قبل از چاپ کارت ویزیت پارچه سرا، بهتر است با چاپخانه هماهنگ کنید تا مشکلی برای کارت ویزیتتان پیش نیاید.

طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی

طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی به معنای ارائه فایل طراحی کارت ویزیت در قالبی است که هر لایه و عنصر در آن جداگانه قابل ویرایش و تغییر است. به عبارت دیگر، می‌توانید هر جزئی از طرح کارت ویزیت را، از جمله متن، تصویر، لوگو، رنگ و فونت، به صورت مستقل و با استفاده از نرم‌افزار طراحی گرافیکی فتوشاپ ویرایش کنید. در این صورت علاوه بر این‌که طرحی مطابق میلتان دارید وقت کمی هم برای این موضوع صرف کرده‌اید.

طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی به طراحان و چاپخانه‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی تغییراتی را در طرح اعمال کنند. برای مثال، اگر شما قصد دارید عنوان شغلی خود را تغییر دهید یا شماره تلفن را به‌روزرسانی کنید، می‌توانید فقط بخش مربوطه را در فایل لایه باز ویرایش کنید، بدون اینکه نیاز به ایجاد طرح جدید یا ویرایش کامل داشته باشید.

طرح لایه باز به طراحان و مشتریان این امکان را می‌دهد تا به راحتی با طرح کارت ویزیت تعامل کنند و تغییرات لازم را اعمال کنند. همچنین، با داشتن طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی، می‌توانید طرح خود را به چاپخانه ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات به درستی حفظ می‌شود و در نتیجه، کارت ویزیت با کیفیت بالا را دریافت خواهید کرد. همچنین باید بدانید تمامی کارت ویزیت‌های طراحی شده توسط تیم حرفه‌ای پاویسا از معیارهای استاندارد چاپ مانند رنگ مناسب چاپ، حاشیه اطمینان و … بهره برده اند.

کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز

با باز کردن کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز در فتوشاپ، می‌توانید لایه‌هایی که در زیر نام برده‌ایم را به صورت مستقل ویرایش کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

  • متن: می‌توانید متن‌های موجود در کارت ویزیت را تغییر دهید، عنوان شغلی، نام و اطلاعات تماس را به‌روزرسانی کنید.
  • تصاویر: می‌توانید تصاویر موجود در کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز را جایگزین کنید یا تصاویر جدید اضافه کنید، مانند لوگوی شرکت یا تصویر محصول.
  • رنگ و فونت: می‌توانید رنگ‌ها و فونت‌ها را تغییر دهید و طرح را با سلیقه و نیازهای خود سازگار کنید.
  • لایه‌های مختلف: ممکن است طرح کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز، لایه‌های مختلفی داشته باشد که هر لایه مربوط به یک جزء خاص از طرح است. با وجود لایه‌های جداگانه، می‌توانید هر لایه را ویرایش کرده و تغییرات را اعمال کنید.

با استفاده از این قابلیت لایه باز، شما می‌توانید به طوردقیق تغییرات مورد نیاز را در کارت ویزیت پارچه سرا اعمال کنید و طرح را به دلخواه خود سفارشی کنید.

کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی

با استفاده از کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی می‌توانید به سرعت و دقت اطلاعات مربوط به خدمات و محصولات خود را به مخاطبان انتقال دهید. این کارت می‌تواند شامل لوگو، نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن، وبسایت و سایر جزئیات مرتبط با فروشگاه شما باشد. کارت ویزیت پارچه فروشی به شما امکان می‌دهد به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه پارچه فروشی معرفی شوید. با داشتن کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی، شما همیشه یک ابزار تبلیغاتی کوچک در اختیار دارید. مخاطبانی که کارت ویزیت را دریافت می‌کنند، ممکن است در آینده به آن فروشگاه سر بزنند یا به دیگران درباره آن توصیه کنند.

در کل، کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی مهم در صنعت پارچه فروشی استفاده می‌شود. با ارائه این کارت، شما می‌توانید به سرعت و به شیوه‌ای حرفه‌ای اطلاعات مربوط به فروشگاه پارچه خود را به مشتریان و همکاران ارائه دهید و ارتباطات تجاری را تسهیل کنید.

دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی

دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی، با رزولوشن بالا به صورت فایل zip و حجم بهینه از طریق سایت پاویسا امکان پذیر است. پس از دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی شما می‌توانید از هر دو فایل عمودی و افقی کارت ویزیت طبق نیازتان استفاده نمایید.

  • کارت ویزیت پارچه فروشی به نحوی طراحی شده که به راحتی می توانید در متن، نوشته های طرح، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه خودتان را اعمال کنید.
  • در کارت ویزیت پارچه فروشی تمامی معیارهای چاپ شامل رنگ بندی مناسب، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.
  • کارت ویزیت پارچه فروشی با ویژگی های استاندارد توسط تیم حرفه ای پاویسا طراحی شده است.
  • کارت ویزیت پارچه فروشی به صورت لایه باز طراحی شده و می توانیدآن را برای سایر مناسبت های مرتبط نیز ویرایش نموده و چاپ و استفاده کنید.

کارت ویزیت پارچه فروشی

  • با کارت ویزیت پارچه فروشی به صورت لایه باز و با فرمت پی اس دی در زمان آماده سازی آن صرفه جویی فرمایید.
  • کارت ویزیت پارچه فروشی در سایز استاندارد و با طراحی جذاب را در سایت پاویسا تجربه کنید.
  • کارت ویزیت پارچه فروشی را می توانید با توجه به نیاز خودتان و در اندازه متناسب به صورت افقی و عمودی چاپ نمایید.

کارت ویزیت پارچه سرا

  • در کارت ویزیت پارچه سرا از رنگ های متنوع، تایپو گرافی و فونت های متناسب استفاده گردیده است.
  • پس از تهیه کارت ویزیت پارچه سرا به آسانی می توانید تغییرات دلخواهتان را در آن اجرا کرده و چاپ نمایید.
  • با کارت ویزیت پارچه سرا به سهولت و با سرعت می توانید طرح دلخواهتان را تهیه کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی

  • طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی با طراحی زیبا و استاندارد توسط پاویسا آماده ایجاد تغییرات مورد نظر و چاپ و استفاده است.
  • با تهیه طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی به طرحی قابل ویرایش دسترسی پیدا می کنید که قابلیت هایی مانند بزرگ کردن در اندازه لارج فرمت و همچنین سایر ابعاد چاپی را دارد.
  • تهیه طرح لایه باز کارت ویزیت پارچه فروشی کاملا راحت است چون طرح ها با فرمت zip فشرده شده اند و حجم فایل ها برای دانلود به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز

  • پس از تهیه کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز جهت ویرایش فایل می توانید از فتوشاپ CS5 و یا ورژن های جدیدتر استفاده کنید.
  • کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز با متن ها و تصاویر مربوطه توسط تیم حرفه ای پاویسا ارائه و آماده ویرایش می باشد.
  • با کارت ویزیت پارچه سرا لایه باز و اعمال تغییرات دلخواه در محیط فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی شخصی سازی شده آماده کنید.

کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی

  • با کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی قادرید در فتوشاپ تغییرات دلخواه را در رنگبندی، نوشته ها، فونت، تصاویر و یا هر المان دیگری بنابر نیاز به راحتی اجرا کنید.
  • با کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی، به فایل پی اس دی لایه باز و با رزولویشن بالا، زیپ شده و حجم بهینه دسترسی می یابید.
  • کارت ویزیت لایه باز پارچه فروشی به صورت عمودی و افقی با کیفیت عالی و ضمانت سایت پاویسا جهت استفاده اشخاص، طراحان گرافیک و چاپ خانه ها ارائه شده است.

دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی

  • با دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی به صورت لایه باز، می توانید این طرح را برای سایر موضوعات و مناسبت ها مورد نیاز خود ویرایش و استفاده کنید.
  • دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی در اندازه های 300 در 100 سانتی متر و فرمت پی اس دی به صورت لایه باز است.
  • دانلود کارت ویزیت پارچه فروشی طوری طراحی شده که به آسانی می توانید در متن، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه تان را اعمال نمایید.
بستن