بنر اهدای عضو

بنر اهدای عضو

دسته بندی محصول :

بنر اهدای عضو

فرمت فایل :

Psd

رنگ بندی استفاده شده :

سفید و آبی و سبز

لایه های فایل :

لایه باز

ابعاد فایل ها :

 100 * 300 سانتیمتر

رزولوشن :

300 DPI

حجم فایل فشرده :

2 تا 50 MB

مد تصویر:  CMYK
قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا

روز اهدای عضو

در تقویم ایرانی ، 31 اردیبهشت هر سال ، روز ملی اهداء اعضا ، اهدای یک زندگی است.

تاریخ روز ملی اهدای عضو

31 اردیبهشت ماه با تلاش گروه پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خیریه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی اهدا عضو ، اهدا زندگی ثبت شده است.

برنامه های روز ملی اهداء عضو

از 31 اردیبهشت 1397 هر ساله مراسمی به نام “شفا” به احترام و بزرگداشت مقام والای خانواده های اهدا کننده ، طرفداران و سفیران زندگی ،برگزار می شود.

اهدای عضو چیست؟

اهدای عضو به این معنی است که فرد یا ولی دم او اجازه می دهد یک بافت یا عضوی سالم به فرد دیگری برای پیوند اهدا شود ، که این امر در حالی که وی زنده است یا پس از مرگ وی می تواند انجام  شود.

هدف از اهداء اعضا

تنها راه زنده ماندن برای بیماران مبتلا به نارسایی پیشرفته قلب و کبد و بهترین درمان برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه پیوند اعضا است.

بنر بزرگداشت روز اهداء عضو

بنر بزرگداشت روز اهدای عضو اهدای زندگی را می توان هر از چندگاهی روی یک غرفه در نزدیکی فروشگاه یا کنار خیابان قرار داد تا در معرض دید مردم قرار گیرد و احترامی باشد به اهدا کنندگان عضو.

  • بنر اهدای عضو به نحوی طراحی شده که به راحتی می توانید در متن، نوشته های طرح، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه خودتان را اعمال کنید.
  • در بنر اهدای عضو تمامی معیارهای چاپ شامل رنگ بندی مناسب، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.
  • بنر اهدای عضو با ویژگی های استاندارد توسط تیم حرفه ای پاویسا طراحی شده است.
  • بنر اهدای عضو به صورت لایه باز طراحی شده و می توانیدآن را برای سایر مناسبت های مرتبط نیز ویرایش نموده و چاپ و استفاده کنید.

دانلود بنر لایه باز روز اهدای عضو

  • با دانلود بنر لایه باز روز اهدای عضو به صورت لایه باز و با فرمت پی اس دی در زمان آماده سازی آن صرفه جویی فرمایید.
  • دانلود بنر لایه باز روز اهدای عضو در سایز استاندارد و با طراحی جذاب را در سایت پاویسا تجربه کنید.
  • دانلود بنر لایه باز روز اهدای عضو را می توانید با توجه به نیاز خودتان و در اندازه متناسب به صورت افقی و عمودی چاپ نمایید.
بستن