دیگر ویزیت ها

دانلود مجموعه طرح لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت مشاغل

این صفحه حاوی کارت ویزیت مشاغل است. با خرید این طرح کارت ویزیت و دانلود آن می توانید در مدت زمانی کوتاه و بدون نیاز به دانش طراحی گرافیکی ، به راحتی برای خود کارت ویزیت مشاغل مناسب با کسب و کار خود را طراحی کرده و پس از اتمام طرح کارت ویزیت لایه باز آن را به چاپگر یا چاپخانه بدهید. تمام طرح های کارت ویزیت موجود در این سایت، مطابق با استانداردهای طراحی و همچنین استانداردهای رنگبندی چاپ است.که توسط بهترین و باتجربه ترین تیم طراحی در ایران طراحی و ساخته شده اند. لازم به ذکر است طرح کارت ویزیت ها توسط نرم افزار های فشرده سازی فشرده شده اند و کیفیت و حجم خوبی برای دانلود دارند، بنابراین باید توجه داشته باشید که ابتدا با استفاده از نرم افزار فشرده سازی کارت ویزیت مشاغل را از حالت فشرده خارج کرده و سپس در فتوشاپ یا در نرم افزارهای طراحی دیگر آن را تغییر دهید. پس از این مراحل، تنها کاری که باقی می ماند این است که متن کارت ویزیت مشاغل را بر حسب عنوان شغل تغییر دهید و در صورت نیاز ، فونت های طرح را عوض نمایید. پس از انجام این گونه تغییرات، طرح کارت ویزیت مشاغل شما از تمامی نظرات از جمله : رنگبندی چاپ ،کادر بندی برای خطوط برش کارت و همینطور سایز و اندازه مناسب برای چاپ آماده بوده و تنها کافیست فایل طرح مورد نظر را پس از تغیرات به پرینتر یا چاپ خانه بفرستید .لازم است توجه داشته باشید که در هنگام خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، در صورت نیاز به پسورد آن را وارد نمایید تا فایل ها از حالت فشرده خارج شده و آماده استفاده شوند.طرح کارت ویزیت مشاغل بصورت دوطرفه و به صورت فایل psd طراحی شده است. این کارت ویزیت ها با پس زمینه های رنگی و متنوع و جذاب طراحی شده اند و در طرح ها از تصاویر و لوگوهای مربوط به هر کسب و کار استفاده شده است . شما می توانید از این طرح ها بعنوان کارت ویزیت شرکت، آموزشگاه، فروشگاه و ارائه خدمات خود استفاده نمایید .از این طرح های کارت ویزیت لایه باز می توانید بعنوان بنر کسب و کار خود استفاده نمایید .کارت ویزیت psd مشاغل گوناگون، طراحی شده با فتوشاپ CS6، جهت استفاده شما مشتری گرامی و به جهت مدیریت و کوتاه شدن زمان، آماده دانلود قرار داده ایم. پیشنهاد می شود برای عدم مواجهه با مشکل بازنشدن طرح کارت ویزیت لایه باز مشاغل در نرم افزار فتوشاپ، از ورژن هایCS5 به بعد استفاده نمائید. کارت ویزیت مشاغل به صورت لایه باز طراحی شده و پس از دانلود فایل، می توانید آن را به دلخواه خود ویرایش نمایید. به همین خاطر شما می توانید پس از دانلود این طرح ها، نام برند، فروشگاه، شرکت و کسب و کار خود و اطلاعات مربوط به کار خود را با سلیقه خود تغییر دهید و جایگزین نمایید.  فرمت این نوع کارت ویزیت مشاغل از نوع psd می باشد و خطوط برش در این کارت ویزیت به صورت دقیق انجام شده که در زمان پرینت این کارت ویزیت درصد خطای هنگام چاپ و برش در چاپخانه به صفر برسد. طراحی کارت ویزیت مشاغل توسط طراحان حرفه ای انجام شده .

نمونه طرح های لایه باز کارت ویزیت مشاغل، مناسب برای انواع کارت ویزیت دیجیتال، کارت ویزیت لاکچری، کارت ویزیت چاپی، کارت ویزیت موبایلی با سایز استاندارد، ضمانت کیفیت، پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا

  • دیگر ویزیت ها به نحوی طراحی شده که به راحتی می توانید در متن، نوشته های طرح، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه خودتان را اعمال کنید.
  • در دیگر ویزیت ها تمامی معیارهای چاپ شامل رنگ بندی مناسب، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.
  • دیگر ویزیت ها با ویژگی های استاندارد توسط تیم حرفه ای پاویسا طراحی شده است.
  • دیگر ویزیت ها به صورت لایه باز طراحی شده و می توانیدآن را برای سایر مناسبت های مرتبط نیز ویرایش نموده و چاپ و استفاده کنید.
بستن