دیگر طرح ها

طرح لایه باز دیگر طرح ها – فایل لایه باز psd فتوشاپ دیگر طرح ها

 

دسته بندی محصول :

طرح لایه باز دیگر طرح ها

فرمت فایل :

Psd

رنگ بندی استفاده شده:

متنوع

لایه های فایل :

لایه باز

ابعاد فایل :

 A3,A4,A5 پیکسل

رزولوشن :

300 DPI

حجم فایل فشرده :

2 تا 100 MB

مد تصویر:  CMYK
قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا

 

طرح لایه باز گرافیکی

فایل های لایه باز گرافیکی فایل هایی هستند که دارنده آن ها به کلیه محتوا و عناصر گرافیکی طرح دسترسی آزاد دارد ، بنابراین آنها می توانند ویرایش های مورد نظر خود را طبق سلیقه خود انجام داده و ذخیره کنند. در یک فایل لایه باز ، می توانید متن ، تصاویر ، جلوه ها و همه اجزای تشکیل دهنده یک فایل گرافیکی را ویرایش کرده و آن را برای چاپ یا هر کار دیگری ذخیره کنید و یا حتی از برخی از آنها خروجی بگیرید.

فایل لایه باز ،PSD یک قالب خصوصی برای نرم افزار فتوشاپ PSD است که طراحی لایه باز نامیده می شود. با استفاده از این قالب ذخیره سازی ، طراحان می توانند هنگام ورود به فتوشاپ با این قالب PSD ، طرح های خود را ذخیره کرده و آنها را بدون هیچ گونه نقصی به کاربران دیگر ارائه دهند ، بنابراین کاربران نیز می توانند کارهایی مانند ایجاد پوستر، آگهی،بنر،تراکت و کارت ویزیت را به راحتی انجام دهند. تصاویر با کیفیت BitMap در پرونده های PSD ذخیره می شوند.

هر فایل لایه باز دارای وضوح خاصی است که به طور معمول 300DPI برای چاپ افست است.

برای مشاهده انواع طرح لایه باز تراکت به این لینک مراجعه نمایید.

طرح لایه باز چیست ؟

طرح های لایه باز که به صورت VECTOR و PSD می باشند از محبوب ترین قالب های نرم افزاری گرافیکی معروف مانند فتوشاپ و ایلوستریتور و … هستند که همه گرافیست ها با آنها کاملاً آشنا هستند و برای هرکسی که می خواهد با این نرم افزارها کار کند باید با آن ها آشنا باشد.

طرح لایه باز یا طرح های لایه باز ، که معمولاً به صورت وکتور یا psd هستند ، گزینه های بسیاری از جمله امکان ویرایش و اصلاح همه عناصر موجود مانند متن ، تصاویر ، جلوه ها و موارد دیگر را در اختیار ما قرار می دهند. همه این ویژگی ها به شما کمک می کند تا به راحتی کارهای گرافیکی حرفه ای خود را ویرایش کنید یا کارهای جدیدی ایجاد کنید.

برای مشاهده انواع طرح لایه باز بنر به این لینک مراجعه نمایید.

نرم افزار فتوشاپ: نرم افزاری برای ایجاد طرح های لایه باز

حتما تا به امروز نام نرم افزار فتوشاپ را زیاد شنیده اید ، این نرم افزار که به عنوان غول دنیای گرافیک شناخته می شود ، با اطمینان می توان گفت هر کسی که با گرافیک سر و کار دارد ابتدا فتوشاپ را یاد گرفته است ، همه ما می توانیم با فتوشاپ هر چیزی را خلق کنیم . این نرم افزار محبوب یکی از محصولات Adobe است.

تاریخچه طرح لایه باز

دقیقاً سابقه طراحی لایه باز مشخص نیست و اطلاعات خاصی در دسترس نیست و تاریخ دقیق را نمی توان اعلام کرد ، اما در مورد فایل های لایه باز PSD ، طبق اطلاعات اعلام شده توسط Adobe از زمان انتشار اولین نسخه فتوشاپ ، اولین فایل های PSD لایه باز در دهه 1990 به وجود آمدند ، نسخه اول فتوشاپ و فایلهای لایه باز از ویژگیهای پیچیده موجود الان در آن زمان برخوردار نبودند ، اما در آن زمان آنها یک نرم افزار حرفه ای و بسیار عالی بودند.

چرا به طرح های لایه باز نیاز داریم ؟

در بین طراحان گرافیک ، استفاده از طرح های لایه باز به امری حیاتی تبدیل شده است و بدون شک طرح های لایه باز کمک زیادی به طراحی می کنند. بگذارید مثالی بزنیم ، فرض کنید شما در مجموعه ای از مراکز تبلیغات به عنوان یک گرافیست کار می کنید و به عنوان یک طراح هستید و چندین مشتری مختلف در یک روز دارید که به شما سفارش می دهند برای طراحی و چاپ کارت ویزیت. مطمئناً ، اگر بخواهید تمام کارت های ویزیت و سایر سفارشات خود را از ابتدا پردازش کنید ، آنقدر وقت کم می آورید که احتمالاً وقت کافی برای انجام همه سفارشات و تحویل آنها به مشتریان را نخواهید داشت! اگر می توانید طرحی نزدیک به سفارش خود را در بین هزاران فایل لایه باز کارت ویزیت پیدا کنید و آن را با کمی تغییر به مشتری تحویل دهید. این کار، زمان بسیار کمی از شما می گیرد و شما یک کار حرفه ای با گرافیک عالی را به مشتری تحویل می دهید. این فقط یک کاربرد طراحی لایه باز بود که قطعاً موارد بیشتری وجود دارد که نیاز به استفاده از طرح های لایه باز دارند ، مزیت دیگری که می خواهیم در مورد آن توضیح دهیم این است که طرح های لایه باز شما را از مشکل پیچیدگی های طراحی راحت می کند.

برای مشاهده انواع طرح لایه باز کارت ویزیت به این لینک مراجعه نمایید.

از کجا  طرح لایه باز بخریم؟

تاکنون با توجه به توضیحاتی که به شما ارائه داده ایم با فایل های لایه باز آشنا شدید ، اما باید بدانیم که چگونه می توان فایل های لایه باز را تهیه کرد و چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت تا بهترین طرح های لایه باز را تهیه کنیم. در اینجا برخی از ویژگی های مهم وجود دارد:

  • طراحی ها باید حرفه ای باشند
  • تنوع طرح ها مختلف باشد
  • قیمت ها از نظر طراحی مناسب باشند
  • در اسرع وقت در دسترس کاربران باشند
  • پشتیبانی مناسب و شبانه روزی از مشکلات احتمالی

اینها فقط چند مورد از موارد مهم طراحی لایه باز بودند .البته موارد مختلفی در تصمیم گیری شما تاثیر دارند. بسیاری از سایت های خارجی وجود دارند که طرح های گرافیکی خود را به صورت رایگان و برای فروش در وب سایت های خود قرار داده اند تا کاربران بتوانند از آنها استفاده کنند.

اما مشکلات استفاده از این سایت ها عبارتند از:

  • طرح فایلهای لایه باز غیرحرفه ای موجود در این سایتها معمولاً ساده و مناسب افراد مبتدی هستند.
  • فایل های خاصی که کاملاً حرفه ای هستند به دلیل مشکلات ارزی و تحریم ها برای کشور ما قابل خریداری نیستند و به راحتی نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

و سایتهای ایرانی زیادی در این حوزه وجود دارند که به دلیل دسترسی محدود به موارد مختلف و عدم به کارگیری طراحان حرفه ای، پاسخگوی نیازهای ما نیستند.

کاربران ایرانی با سایت پاویسا آشناهستند زیرا یک مرجع گرافیکی است و شامل هزاران طرح لایه باز است که در دو قسمت رایگان و غیر رایگان یا حرفه ای در دسترس کاربران است.

برای مشاهده دیگر طرح های لایه باز گرافیکی به این لینک مراجعه نمایید.

با ضمانت کیفیت، پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا

  • دیگر طرح ها به نحوی طراحی شده که به راحتی می توانید در متن، نوشته های طرح، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه خودتان را اعمال کنید.
  • در دیگر طرح ها تمامی معیارهای چاپ شامل رنگ بندی مناسب، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.
  • دیگر طرح ها با ویژگی های استاندارد توسط تیم حرفه ای پاویسا طراحی شده است.
  • دیگر طرح ها به صورت لایه باز طراحی شده و می توانیدآن را برای سایر مناسبت های مرتبط نیز ویرایش نموده و چاپ و استفاده کنید.
بستن