دانلود آیکن PSD SVG VECTOR PNG

طرح لایه باز آیکن – فایل لایه باز psd فتوشاپ آیکن

دسته بندی محصول :

طرح لایه باز فتوشاپ آیکن

فرمت فایل :

Psd

رنگ بندی استفاده شده:

سفید،مشکی،آبی،سبز،زرد،قرمز،صورتی

لایه های فایل :

لایه باز

ابعاد فایل :…پیکسل
رزولوشن :

72 DPI

حجم فایل فشرده :

 2 تا 5 MB

مد تصویر: CMYK
قابل استفاده در :فتوشاپ ، ایلاستریتور ، کورل درا

آیکن در همه جا هستند مثل میکروب ها! در زمینه طراحی گرافیک ، پاورپوینت ، طراحی اپلیکیشن ، منوهای چندرسانه ای و طراحی سایت استفاده می شود. همچنین می توانید آنها را در محیط ویندوز برای پرونده ها ، پوشه ها یا Shortcut نگهداری کنید.

نیاز به آیکون های حرفه ای در iOS ، Material ،Windows  و سایر خدمات میزبانی ، خدمات طراحی تلفن همراه و گرافیک بسیار مبرم است. آیکن های  با کیفیت بالا در فرمت png ، وکتور ، psd ،svg  در دسترس هستند. آیکن را در فرمت مورد نیاز باز کنید و طرح خود را سفارشی کنید.

با ما همراه شوید تا ایکون های مختلف را بررسی کنیم.

آیکن هایی که در حال حاضر وجود دارند، آنقدر متنوع و در زندگی ما نفوذ کرده اند که نمیتوان وجودشان را منکر یا حذف نمود. آیکن ها، موجوداتی کوچک اما پر اهمیت!

اما… گاهی پیدا کردن یک آیکون متناسب با طرح و نوشته شما در پسوند و کیفیت مورد نظر، ممکن است ساعت‌ها (گاهی هم روزها) زمانتان را بگیرد. برای همین هم ما دست‌به‌کار شدیم تا در پاویسا جهان شگفت‌انگیزی از آیکون‌ها را به رویتان باز کنیم و با معرفی هزاران آیکن متنوع در دسته بندی های مختلف و سبک های گوناگون، نیاز شما را با بهترین کیفیت پاسخگو باشیم.

توجه: اگر شناخت سبک آیکون‌ها به دردتان نمی‌خورد، می‌توانید یک راست سراغ بخش دانلود آیکن بروید.

آشنایی با انواع آیکون ها

آیکون‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع کاربرد (بیشتر در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن) و شکل ظاهری و فرمت فایل در چند نوع تفکیک می‌شوند.

دسته‌بندی آیکون‌ها براساس نوع کاربرد

  1. آیکون Interactive: این آیکون‌ها که قابل کلیک‌ کردن هستند، برای پاسخ به درخواست کاربر طراحی شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها شرح ویژگی‌ها و کاربرد یک دکمه یا ویژگی خاص است.
  2. آیکون Decorative: این آیکون‌ها بیش‌تر برای زیبایی و تزئین کردن استفاده می‌شوند.
  3. آیکون اپلیکیشن (App): این آیکون‌ها علامت یک برند بوده و در پلتفرم‌های مختلف نشان‌دهنده‌ی هویت اصلی یک برنامه هستند. (مثلا آیکون اینستاگرام در اپ‌استور یا گوشی شما)
  4. آیکون (URL Favicon): این آیکون‌ها نوع خاصی از آیکون‌ها هستند که به صورت لینک‌های URL به کار گرفته می‌شوند و در قسمت Bookmark یا URL محصول یا برند خاصی را نشان می‌دهند.

دسته‌بندی آیکون‌ها براساس شکل ظاهری

۱. آیکون Outline: این آیکون‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست فقط دارای خطوط خارجی هستند و براساس اندازه، ضخامت و تراکم خطوط از هم تفکیک می‌شوند.

۲. آیکون Filled: اگر به آیکون‌های outline هویت ببخشیم و به آن‌‌ها رنگ بدهیم در حقیقت آیکون جدیدی را ایجاد کرده‌ایم که به آن آیکون Filled می‌گویند.

۳. آیکون Glyph: در این نوع از آیکون‌ها شما تصویری یکدست را مشاهده خواهید کرد و شکلی تک‌رنگ و پیوسته خواهید داشت. آیکون‌های Glyph تنوع رنگی ندارند و خطوط در آن‌ها مشخص نیست.

۴. آیکون Flat و Semi-flat: این دسته از آیکون‌ها نسخه‌ی پیشرفته‌ی آیکون‌های glyph هستند که برای کشیدن ایده‌ها به سبک مدرن و ساده استفاده می‌شوند. آیکون‌های Flat از اشکال، سایه‌ها و هایلایت‌های ساده تشکیل شده‌اند.

۵. آیکون Hand-drawn: این آیکون نیز همان‌طور که از نامش پیداست شبیه به طراحی با دست است و انگار که فردی آن را با دست نقاشی کرده‌ است.

۶. آیکون Skeuomorphic: این آیکون‌ها نیز اسمشان گویای همه‌چیز است. در این نوع طراحی سعی بر این است که آیکون‌ها شکل واقعی داشته باشند و طبیعی به نظر برسند.

۷. آیکون SVG) Scalable Vector Graphics): این آیکون‌ها فاقد رزولوشن هستند و از خطوط و منحنی‌هایی تشکیل شده‌اند که به راحتی و بدون از دست دادن کیفیت جابجا می‌شوند.

طرح لایه باز آیکون، طرح لایه باز نمایه

با ضمانت کیفیت، پشتیبانی محصول و طراحی اختصاصی پاویسا

دانلود تصاویر دوربری دانلود تراکت لوازم تحریر