آگهی ترحیم پدر

آگهی ترحیم پدر

دسته بندی محصول :

آگهی ترحیم پدر

فرمت فایل :

Psd

رنگ بندی استفاده شده: مشکی، قهوه ای، طلایی، سفید، سبز
لایه های فایل :

لایه باز

ابعاد فایل :

A 5

رزولوشن :

300 DPI

حجم فایل فشرده :

20 تا 200 MB

مد تصویر:  CMYK
قابل استفاده در : فتوشاپ،ایلاستریتور،کورل درا

آگهی ترحیم پدر برای اطلاع‌رسانی در مورد فوت پدر یا وفات پدر است. این آگهی نوعی اعلامیه است که به عنوان یک روش رسمی و عمومی برای اطلاع‌رسانی درباره درگذشت پدر استفاده می‌شود. آگهی ترحیم پدر معمولاً در روزنامه‌ها، مجلات، وب‌سایت‌ها، صفحات اجتماعی و یا دیگر منتشر می‌شود.

آگهی ترحیم پدر علاوه بر اطلاع‌رسانی مراسم تشییع و دفن، به دیگران امکان می‌دهد تا در مراسم ترحیم شرکت کنند، به خانواده مرحوم تسلیت گویند و با خانواده فرد درگذشته همدردی کنند. همچنین، این آگهی ممکن است به عنوان یک راه برای اطلاع‌رسانی به دوستان، آشنایان و افرادی که با خانواده در ارتباط هستند، استفاده شود.

طبق تعریف ویکی پدیا تاریخچه آگهی ترحیم به سال‌ها دور بر می‌گردد:

 به‌درستی مشخص نیست که نخستین آگهی‌های ترحیم در چه زمانی منتشر شده‌اند. در اروپای قرن شانزدهم، آگهی‌های ترحیم ساده‌ای در مطبوعات درج می‌شدند. این آگهی‌ها فقط شامل نام، تاریخ تولد و مرگ و علت مرگ بودند. همچنین نام بستگان متوفی هم در این آگهی‌ها درج می‌شد. از اواخر قرن نوزدهم، روزنامه تایمز اقدام به نشر آگهی‌های مفصل‌تری شامل شعر، زندگی‌نامه یا دعایی کوتاه برای متوفیان کرد.

در گذشته، اغلب آگهی‌های ترحیم سیاه‌وسفید، دست‌نویس و گاه دارای غلط‌های املایی و انشایی بودند. از اوایل قرن بیستم، پیشرفت صنعت چاپ و ایجاد امکان چاپ تصویر متوفی، به رونق آگهی‌های فوت کمک کرد. امروزه، با پیشرفت فناوری چاپ و امکان چاپ تصاویر رنگی از متوفی، آگهی‌های فوت نیز چهره دیگری یافته‌اند. علاوه بر آن، از اواخر دهه ۱۹۹۰، نشر اینترنتیِ این‌گونه آگهی‌ها نیز به امکانات جدید افزوده شده‌است.

آگهی ترحیم پدر در سایت پاویسا با طرح‌های مختلفی ارائه شده است. همگی طرح‌ها به صورت لایه باز طراحی شده‌اندو قایل ویرایش می‌باشند. در این صورت شما می‌تواند طرح‌ها را طبق میلتان تغییر داده و در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی کنید.

اعلامیه ترحیم پدر

اعلامیه ترحیم پدر در سایز استاندارد و با طراحی جذاب در سایت پاویسا قابل دانلود است. این اعلامیه را می‌توانید در اندازه متناسب به صورت افقی و عمودی چاپ نمایید.  اعلامیه ترحیم پدر با طراحی های مختلف در پاویسا دارای بعضی ویژگی های یکسان است که در زیر به صورت یک لیست برای شما شرح داده می‌شود و با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

عنوان: عنوان اعلامیه های طراحی شده به وضوح نشان می‌دهد که این یک اعلامیه ترحیم پدر است. در همه طرح‌های پاویسا معمولاً از عباراتی مانند “اعلامیه ترحیم” یا “با نهایت تأسف و تأثر” استفاده شده است.

نام پدر: نام و نام خانوادگی پدر که درگذشت کرده است، باید به صورت دقیق و صحیح درج شود. شما می‌توانید پس از دانلود، اطلاعات خود را جایگزین کنید.

تاریخ وفات: محل تاریخ فوت پدر در اعلامیه ترحیم پدر ذکر شده است.

مکان تشییع جنازه: محل نوشتن مکانی که مراسم تشییع جنازه پدر برگزار می‌شود، در اعلامیه لحاظ شه است.

زمان تشییع جنازه: زمانی که مراسم تشییع جنازه پدر برگزار می‌شود، در اعلامیه ذکر شده است.

مکان دفن: محل و آدرس و نام مکان دفن باید در اعلامیه ترحیم پدر ذکر شده است.

پیام ترحیم: یک پاراگراف یا چند جمله کوتاه که شامل پیام ترحیم، خاطرات و احترام به پدر و خانواده استدر طرح‌ها بیان شده است. این پیام معمولاً شامل واژه‌ها و عباراتی است که احترام و تسلیت خود را به خانواده نشان دهد.

اعلامیه ترحیم پدر به عنوان یک اعلامیه رسمی و مربوط به مراسم ترحیم، باید اطلاعات دقیق و کامل را درباره وفات پدر و مراسم تشییع جنازه در اختیار دیگران قرار دهد و همچنین احترام و تسلیت خود را به خانواده نشان دهد.

اعلامیه اولین سالگرد پدر

اعلامیه اولین سالگرد پدر به معنای اطلاع‌رسانی درباره گذشت یک سال از درگذشت پدر است. این اعلامیه به عنوان یک روش رسمی و عمومی برای یادآوری و گرامیداشت سالگرد درگذشت پدر استفاده می‌شود. این اعلامیه معمولاً در روزنامه‌ها، مجلات، وب‌سایت‌ها، صفحات اجتماعی و یا دیگر رسانه‌های محلی یا ملی توسط خانواده درگذشته یا دوستان و آشنایان منتشر می‌شود. در پاویسا طرح‌های مختلفی برای اعلامیه اولین سالگرد پدر وجود دارد که با تغییر و جایگزین کردن اطلاعات خود می‌توانید آن را برای چاپ ارسال‌ نمایید.

اعلامیه سالگرد پدر

در طراحی اعلامیه سالگرد پدر از رنگ های متنوع، تایپوگرافی و فونت های متناسب استفاده گردیده است. این اعلامیه‌ها با طراحی زیبا و استاندارد صورت عمودی و افقی قابل چاپ می‌باشد.

اعلامیه سالگرد فوت پدر

برای چاپ اعلامیه سالگرد فوت پدر بهتر است در ابتدا سایت پاویسا را جستجو نمایید و سپس یک طرح یا قالب مناسب انتخاب کنید. تمامی طرح‌ها و اعلامیه‌‌ها با فرمت PSD قابل دانلود است. فایل دانلودی را می‌توانید در نرم‌افزار گرافیکی فتوشاپ باز نموده و جهت ویرایش آن طبق اطلاعات خود اقدام نمایید. سپس فایل را در فرمت PDF یا JPEG ذخیره نموده و جهت چاپ به مراکز چاپ یا چاپخانه‌ها ارسال نمایید. در این صورت در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلامیه سالگرد فوت پدر شما چاپ خواهد شد.

آگهی تسلیت پدر

سایز استاندارد برای آگهی تسلیت پدر وابسته به محلی که می‌خواهید استفاده کنید متفاوت است. در پاویسا آگهی تسلیت پدر با کیفیت بالا و لارج فرمت طراحی شده است تا کاربر بتواند آگهی خود را در هر سایز و اندازه‌ای چاپ نماید. در صورتی که می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که آگهی شما به خوبی در سایز مورد نظر چاپ می‌شود، بهتر است با چاپخانه مورد نظر خود در ارتباط باشید و از آن‌ها راهنمایی در مورد سایز دقیق خواسته شده خود بگیرید. و طبق اندازه‌ای که به شما اعلام می‌کنند فایل نهایی خود را ذخیره نمایید.

اعلامیه فوت پدر

اعلامیه فوت پدر، به صورت فایل پی اس دی یا همان لایه باز قابل دانلود است. یکی از مزیت‌های طرح‌های پاویسا رزولویشن بالای آن‌هاست. تمامی فایل‌های اعلامیه فوت پدر زیپ شده و حجم بهینه در دسترس است.

طرح اعلامیه سالگرد پدر

طرح اعلامیه سالگرد پدر به صورت سیاه و سفید و رنگی ارائه شده است. همچنین با توجه به اینکه طرح های زیادی در پاویسا برای این دسته‌بندی وجود دارد شما باید با توجه به سلیقه و نظرتان رنگ پس زمینه طرح اعلامیه سالگرد پدر را انتخاب نمایید.

آگهی ترحیم پدر چهلم

با توجه به اینکه پدر، یکی از مهم‌ترین و عزیزترین افرادی است که ما در زندگیمان داریم بهتر است هنگام انتخاب طرح از سایت پاویسا به متن‌هایی که در آگهی ترحیم پدر چهلم وجود دارد دقت نمایید. البته گفتنی است که این لایه قابل ویرایش بوده و شما می‌توانید متن مورد نظر خود را در آن جایگزین نمایید.

طرح آماده آگهی ترحیم پدر

طرح آماده آگهی ترحیم پدر شامل مولفه‌هایی مانند عنوان (آگهی ترحیم پدر یا پیام تسلیت درگذشت پدر)، تصویر پدر، متن تسلیت پدر، شعار یا اشعاری در باب بزرگداشت پدر، تاریخ مراسم و …. می‌باشد و شما باید طرح مورد نظر خود را طبق نیازتان انتخاب نمایید.

طرح لایه باز آگهی ترحیم پدر

طرح لایه باز آگهی ترحیم پدر به معنای ارائه یک فایل قابل ویرایش است که شما می‌توانید آن را با استفاده از نرم‌افزار طراحی گرافیکی مانند Adobe Photoshop ویرایش کنید. این فایل شامل لایه‌ها، عناصر گرافیکی و متن است که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید، حذف کنید و یا اضافه کنید.

با استفاده از طرح لایه باز آگهی ترحیم پدر، شما می‌توانید طرح و ظاهر آگهی را به دلخواه خود تغییر دهید.

تهیه یک طرح لایه باز آگهی ترحیم پدر ممکن است نیازمند مهارت در استفاده از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی و آشنایی با اصول طراحی باشد. این فایل لایه باز جهت استفاده اشخاص، طراحان گرافیک و چاپ خانه ها ارائه شده است.

استند آگهی ترحیم پدر

استند آگهی ترحیم پدر یک ساختار یا قاب است که برای قرار دادن آگهی ترحیم پدر در محل‌های عمومی مانند مساجد، بیمارستان‌ها، دفاتر و سایر مکان‌ها استفاده می‌شود. این استندها به عنوان یک وسیله نمایشی، آگهی ترحیم پدر را به صورت آراسته و قابل مشاهده برای مردم در اختیار قرار می‌دهند. استندهای اطلاع رسانی آگهی ترحیم پدر به صورت استند رول آپ، استند پاپ آپ قابل ارائه هستند.

  • آگهی ترحیم پدر به نحوی طراحی شده که به راحتی می توانید در متن، نوشته های طرح، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه خودتان را اعمال کنید.
  • در آگهی ترحیم پدر تمامی معیارهای چاپ شامل رنگ بندی مناسب، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.
  • آگهی ترحیم پدر با ویژگی های استاندارد توسط تیم حرفه ای پاویسا طراحی شده است.
  • آگهی ترحیم پدر به صورت لایه باز طراحی شده و می توانیدآن را برای سایر مناسبت های مرتبط نیز ویرایش نموده و چاپ و استفاده کنید.

آگهی ترحیم پدر

  • با آگهی ترحیم پدر به صورت لایه باز و با فرمت پی اس دی در زمان آماده سازی آن صرفه جویی فرمایید.
  • آگهی ترحیم پدر در سایز استاندارد و با طراحی جذاب را در سایت پاویسا تجربه کنید.
  • آگهی ترحیم پدر را می توانید با توجه به نیاز خودتان و در اندازه متناسب به صورت افقی و عمودی چاپ نمایید.

اعلامیه ترحیم پدر

  • در اعلامیه ترحیم پدر از رنگ های متنوع، تایپو گرافی و فونت های متناسب استفاده گردیده است.
  • پس از تهیه اعلامیه ترحیم پدر به آسانی می توانید تغییرات دلخواهتان را در آن اجرا کرده و چاپ نمایید.
  • با اعلامیه ترحیم پدر به سهولت و با سرعت می توانید طرح دلخواهتان را تهیه کنید.

اعلامیه اولین سالگرد پدر

  • اعلامیه اولین سالگرد پدر با طراحی زیبا و استاندارد توسط پاویسا آماده ایجاد تغییرات مورد نظر و چاپ و استفاده است.
  • با تهیه اعلامیه اولین سالگرد پدر به طرحی قابل ویرایش دسترسی پیدا می کنید که قابلیت هایی مانند بزرگ کردن در اندازه لارج فرمت و همچنین سایر ابعاد چاپی را دارد.
  • تهیه اعلامیه اولین سالگرد پدر کاملا راحت است چون طرح ها با فرمت zip فشرده شده اند و حجم فایل ها برای دانلود به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

اعلامیه سالگرد پدر

  • پس از تهیه اعلامیه سالگرد پدر جهت ویرایش فایل می توانید از فتوشاپ CS5 و یا ورژن های جدیدتر استفاده کنید.
  • اعلامیه سالگرد پدر با متن ها و تصاویر مربوطه توسط تیم حرفه ای پاویسا ارائه و آماده ویرایش می باشد.
  • با اعلامیه سالگرد پدر و اعمال تغییرات دلخواه در محیط فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی شخصی سازی شده آماده کنید.

اعلامیه سالگرد فوت پدر

  • با اعلامیه سالگرد فوت پدر قادرید در فتوشاپ تغییرات دلخواه را در رنگبندی، نوشته ها، فونت، تصاویر و یا هر المان دیگری بنابر نیاز به راحتی اجرا کنید.
  • با اعلامیه سالگرد فوت پدر، به فایل پی اس دی لایه باز و با رزولویشن بالا، زیپ شده و حجم بهینه دسترسی می یابید.
  • اعلامیه سالگرد فوت پدر به صورت عمودی و افقی با کیفیت عالی و ضمانت سایت پاویسا جهت استفاده اشخاص، طراحان گرافیک و چاپ خانه ها ارائه شده است.

آگهی تسلیت پدر

  • با آگهی تسلیت پدر به صورت لایه باز، می توانید این طرح را برای سایر موضوعات و مناسبت ها مورد نیاز خود ویرایش و استفاده کنید.
  • آگهی تسلیت پدر در اندازه های 300 در 100 سانتی متر و فرمت پی اس دی به صورت لایه باز است.
  • آگهی تسلیت پدر طوری طراحی شده که به آسانی می توانید در متن، رنگبندی قالب، پس زمینه و همچنین در چیدمان طرح تغییرات دلخواه تان را اعمال نمایید.

اعلامیه فوت پدر

  • در اعلامیه فوت پدر همه معیارهای چاپ همچون رنگبندی متناسب، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن دلخواه شما لحاظ شده است.
  • اعلامیه فوت پدر طبق استاندارد و با کیفیت بالا توسط طراحان حرفه ای پاویسا طراحی گردیده است.
  • اعلامیه فوت پدر به طور لایه باز طراحی گردیده بنابراین می توانید با ویرایش و تغییر متن و جزئیاتش، از این طرح لایه باز برای سایر مناسبت های مرتبط با آن طرح نیز استفاده کنید.

طرح اعلامیه سالگرد پدر

  • با طرح اعلامیه سالگرد پدر لایه باز و با فرمت psd در زمان آماده سازی و تهیه آن صرفه جویی نمایید.
  • طرح اعلامیه سالگرد پدر با طراحی زیبا و در سایز استاندارد را در سایت پاویسا تجربه فرمایید.
  • طرح اعلامیه سالگرد پدر را با توجه به نیازتان می توانید در اندازه دلخواه و به صورت افقی یا عمودی چاپ کنید.
بستن