ساعات کاری : همه روزه به جز روز های تعطیل از ساعت 9 الی 22 | تلفن تماس 09113461899

اگر در زمینه استفاده از سایت سئوال یا مشکلی دارید، لطفا لیست زیر را بررسی فرمائید و در صورت وجود سئوال یا مشکل، با پشتیبانی پاویسا تماس بگیرید.

 

فایل دانلود شده از سایت توسط نرم افزار winrar باز نمی شودبرای حل این مشکل ، winrar ورژن ۵/۵ یا بالاتر را از اینجا دانلود و نصب کنیدفایل psd در فتوشاپ باز می شود ولی طرح داخل آن نیست و متن کپی رایت سایت را نمایش میدهددر برخــی فایـل ها به منظــور کاهش حجم، لایه ها خاموش شده اند، برای روشن کردن، در پالت لایه ها بر روی آیکون چشم که در کنار لایه قرار دارد کلیک کنید و لایه تبلیغ سایت را خاموش کنید. رمز عبورم را فراموش کرده ام، چگونه میتوانم آن را بازیابی کنم؟برای دریافت رمز عبور جدید کافیست بر روی گزینه  “رمز عبور خو را فراموش کرده اید؟ کلیک کنید” در فرم ورود به سایت کلیک کنید.سپس بعد از وارد کردن ایمیلی که با آن ثبت نام کردید درخواست رمز عبور کنید. بعد از چند ثانیه لینک تغییر رمز عبور به ایمیل شما فرستاده می شود .
https://pavisapsd.ir/my-account/lost-password/ ایمیل تغییر رمز عبور را دریافت نکرده امدر قدم اول پوشه ی Spam/Junk ایمیل خود را بررسی کنید و حداقل ۱۵ دقیقه شکیبا باشید در غیر اینصورت از صحیح بودن ایمیلی که در سیستم وارد کردید اطمینان حاصل فرمایید و دقت کنید که ابتدای ایمیل www ندارد. در غیر اینصورت با بخش پشتیبانی در تماس باشید .
توجه داشته باشید که  لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.بعد از دریافت لینک تغییر رمز کافیست بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه دریافت رمز جدید شوید. پرداخت با موفقیت انجام شد و مبلغ از حسابم کسر شد اما در هنگام بازگشت به سایت با مشکل مواجه شد و خرید انجام نشد، چه کنم ؟سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک ها  به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده . اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد.مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.
معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب مقصد واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک به صورت موقت نگه داری میشود.درصورت بروز چنین مشکلی معمولا ظرف حداکثر ۷۲ ساعت بصورت خودکارمبلغ کسر شده توسط بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد. اگر تا انتهای روز وجه از حساب شما کسر شده و بازنگشته بود،  لطفا  اطلاعات پرداختی زیر را برای بخش پشتیبانی ما ارسال بفرمایید.مشخصات خرید شامل تاریخ + مبلغ + ۴ رقم آخر شماره کارت +  ایمیل شما در سایت پاویسا

بستن